dscf0092   Pozdrowienia z Warszawy

Nasza przygoda rozpoczęła się wcześnie rano 24.90.2011r. Już o godz. 5.30 wyruszyliśmy na wycieczkę do Warszawy, aby o godz. 10.30 spotkać się z przewodnikiem przy Zamku Królewskim. Zwiedzaliśmy Stare Miasto, kamieniczki, Zamek Królewski, kolumnę Zygmunta, Barbakan, pomnik Małego Powstańca. Zobaczyliśmy Warszawską Syrenkę oraz legendarnego Bazyliszka. Następnie traktem królewskim przeszliśmy do kościoła św. Anny oraz przed Pałac Prezydencki. Tam już tylko kilka kroków do Placu Piłsudskiego i pomnika Nieznanego Żołnierza. Wielkim przeżyciem była przejażdżka metrem pod Pałac Kultury i Nauki. Tam z tarasu widokowego podziwialiśmy panoramę Warszawy, drapacze chmur oraz nowy stadion narodowy. Po posiłku w centrum handlowym Złote Tarasy czekała na nas najciekawsza przygoda w Centrum Nauk Kopernik. Tam oglądaliśmy, sprawdzaliśmy i poddawaliśmy doświadczeniom cuda i cudeńka techniki. Pełni wrażeń, niezapomnianych widoków oraz nowych znajomości wróciliśmy do Wrześni.                               Więcej zdjęć w naszej galerii.

Dziękujemy naszym sponsorom:

Powiatowemu Bankowi  Spółdzielczemu  we Wrześni,

SKOK im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego we Wrześni,

Zakładowi Produkcji Części Zamiennych Do Maszyn Rolniczych p.Bogdanowi Kowalskiemu z Wrześni

"ROLMAKO"PPHU p.Henrykowi Kowalskiemu z Psar Małych

oraz Fundacji Dzieci Wrzesińskich we Wrześni.